Thursday, November 26, 2009

Tuesday, November 24, 2009

Eeeeuuuww...U ARE SO SOTONGGGGG !!!!

video


saper suker sotong ???? sotong bakar ?? sotong jeruk ???

sotong mmg sedapp..tp adalah anda suker mkn sotong seperti ini ???

hehehe....enjoy the show.....kekekeke

KUTU...TP INI KUTU IKAN..




mari ngisap dulu...

Bila tgk video nie..aku teringat kt kawan2 aku yg suker isap rokok..video nmpk klakar..tp bila kita renung dan pikir sedalam dalam yer akibat dr merokok..kalo dr kecik dh merokok mcm ni..kompem mati lagiiiiiiiiiiiiiiii cpt...

enjoy the video k..
SEMPOIIIII...kata kawan aku dr penang......keh keh keh


video

NANGKA...

Aku suker makan buah nangka sedap..manis..korang suker makan buah nangka ?? Tapi aku ada dapat email yg menunjukan buah nangka ini telah menyerupai wajah manusia...mcm mana bleh terjadi ??? pelik...adakah manusia itu telah di sumpah menjadi buah nangka ?? atau ada hantu nangka ??..yg pasti tiada saper yg tahu...hanya Tuhan saja tahu..knaper..dan hikmah or mesej yg ingin disampaikan..bersama sama la kita mencari yer...





Thursday, November 5, 2009

PELIK TP BENAR

KAN AKU NK WAT ENTRY PESAL ANTU..AKU NK MASUKKAN PIC2 HANTU YG AKU AMBEK DR TENET ORG..TP PIC ANTU BTOI LA..YG TETIBA MUNCUL DR DLM GAMBAR..SMUA DLM FORMAT JPEG...TP SMUA X LEH VIEW..YG KUAR HANYALAH TULISAN2 MEREPEK...SEDANG KAN SBLM NIE AKU UPLOAD PIC JPEG OK JER..PELIK LAA..AKU DH PENAT CUBA BYK KALI..ADUHHHHH




scary syialll

KISAH AKAN DTG..KLCC BERHANTU..

BENARKAH KLCC BERHANTU ???

JAWAPANNYA ADALAH BENAR...

IA ADA TINGKAT KHAS TUK SEKALIAN ANTU NI DOK KT MENARA 2


NAK TAU..KENA TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUU...HEHEHE

Wednesday, November 4, 2009

APA PENDAPAT ANDA


Aku nk bukak lagi satu entry dlm blog aku..masih dlm perancangan lagi. aku ingat nk buat blog tuk jual2 barang..apa2 shj yg boleh tuk dijual...huhuhu...


aku perlukan pendapat kawan2 aku...apa brg yg patut aku jual...
huhuhu
yg ada dlm otak aku buat masa skrg adalah
furniture di show room opis aku(dpt 5% dr jualan aku)

Friday, October 9, 2009

KAU INGAT AKU BODO ????

Memang celaka..smp skrg aku ingat dan geram...kisah yerr begini...

hari pertama keje aku naik tren sbb kete dh xder..turun la kt stesen lrt STAR Sentul..smp jer aku tggu kakak opismate aku nie sorg..sbb dh janji nk naik sama2 teksi..so jimat la bila naik sama2..hari ni aku bayar..esok akak tue bayar begitulah hari2 yg seterus yer...smp jer akak opis aku ni..tahan ler teksi ni...dtg la teksi itu dgn laju yer bila ditahan...



"Solaris Dutamas ..."aku yg cumel
"mana tu"pemandu teksi celaka
"sana masjid wilayah...jalan duta maaa.."aku yg cumel
"ok2..boleh..boleh.."pemandu teksi celaka

teksi pon meluncur dgn laju yer..mcm biasa aku dgn akak opis ni dok gossip2 dlm teksi tu kt seat belakang...smp jer kt simpang tue

"uncle..ikut bawah aarr...jalan ipoh.."aku yg cumel
"ikut atas laaa...lagi cpt maaa...jalan tarak jemm.."pemandu teksi celaka
"yeker??..."aku yg cumel

aku x ckp aper2 pon tetiba pemandu teksi tue terus ikut jalan atas..aku diam jer laa...pastu aku sambung la gossip2 dgn akak opis aku nie..dlm dok sakan gossip ni..tetiba aku terasa mcm jauh plak...aku tengok la area keliling tmpt teksi tue lalu..hayooooooo....baru aku perasan pemandu teksi ni ikut jalan jauh..dia dh pusing jauh benorrr...tetiba naik tekanan darah aku yg mmg dh rendah nie...mulut aku ni dh mengigil nk memaki org nie...aku dok tahan lagi...akak sebelah aku nie dh tunjuk sms yg dia taip..

"hai..mcm jauh jer dik ezan,meter pon dh tinggi harga"sms akak opis yg ditaip kt hp dia..

aku pon bertambah ler hangin...

"hallo uncle..u ikut mana ni ? apesal tarak smp2 lagi? "
aku yg memulakan perbualan utk cr point nk maki..
"mau piligi jalan duta maa...lagi senang ikut sini..."pemandu teksi celaka
aku diam jap..sambil tgk jalan...

"uncle apesal u tarak pusing lagi jauh??..baik u pusing satu kl maa..."aku yg cumel

pemandu tue diam jer ...

"lu tau..ini first day sy talak bwk kereta...sudah 2 tahun sy bwk kete ikut jalan bwh tadi..."aku yg cumel
"ikut sana arr...u mau ikut sana ?? byk trafik light sana..jem lagi.."pemandu teksi celaka
"sana mmg byk trafik light ..tp 10 minit sudah smp...skrg sudah 15minit pon talak smp lagi..u ingat sy bodo kaa?? sy tau ini jalan..mana dkt mana jauh..."aku yg cumel
"jgn ckp itu mcmmm...."pemandu teksi celaka

"lu dgn sy byk baik ini kali..kalo org lain lu sudah mati kena pukul..lu ingat sy bodo punya org ker ?? lu ingat sy talak tau mana dkt ..mana jauh..."aku yg cumel

smp jer dkt bwh opis aku..aku tgk meter dh dkt rm11 hengget..

"lu tgk ini meter sudah mahal..sapa mau bayar ??"
pemandu tue diam jer..x brani nk ckp...dia cuma ckp "rm10 sudah laa"
dgn sepantas kilat akak tue bagi duit 10hengget...kalo ikut aku...aku bagi rm5 jer...sblm keluar dr teksi aku bagi amaran kt pemandu teksi tu...

"lu lain kali jgn mau tipu org..lu ingat olang bodo aaa...lu mau duit punya pesal skrg sy sudah lambat masuk keje...celakaaaa.."

dooommmmm......aku hempas pintu teksi tue...eeeee...geram btol aku...
aku opis aku pon terkejut tgk aku marah2 pemandu teksi tue..pesal dia x penah tgk aku marah2..entah la sejak akhir2 nie mmg aku cpt naik darah..so jgn buat aku naik darahhh..siap kooooooooo.....pemandu teksi banjingan..
aku pon lupa plak ambek gambar teksi tue dgn no plat...eeeee....

eee...geram mcm nk cakar2 jer muka pemandu teksi tue...nasib kuku aku pendek kalo x....hermmmmm

Moral : jgn nk menipu..jujur plzzz...

Tuesday, October 6, 2009

TERINGIN...


Sesekali ku rasa teringin
melewati hatimu yang dingin
mendengar keluh resah
semenjak kau kehilangan ku

Tiap kali ku cuba hampiri
makin deras degup jantung ini
diranjang penuh sepi
ku sendiri

Sesungguhnya tewas menghadapi
malah ku akui sepi menghantui
paling tidak berilah peluang
ku berterus terang

Adakala ku rasa teringin bermesra
dengan mu bagai waktu dulu
tapi bilakah semua ini
akan jadi pasti bukan lagi mimpi
kasihani diriku

Bukan untuk meminta simpati
sekadar melepaskan rasa hati




Knaper aku letak lirik lagu teringin ni...mesti ada yg tertanya kan..bagi aku..definasi kepada TERINGIN dlm lirik lagu ini bkn sekadar memfokus pada maksud CINTA shj...ia boleh dipelbagaikan..sejak 2 tahun yg lepas,pelbagai kejadian yang telah terjadi dalam hidup aku. TERINGIN...bleh memberi makna pada keinginan kita yg tidak kesampaian...banyak perkara yg aku INGIN...tp x dpt...tp aku akan berusaha utk dptkan yer...biar aku berkorban jiwa dan raga...harta sekalipun(kalo ada ler)....
First sekali aku TERINGIN nk bukak blog..tp x penah termakbul..bila dh buka..x terhupdate plak..n x tau nk letak aper.Tp aku akan cuba tuk wat yg terbaik..bkn ikut org..tp sekadar melepaskan rasa hati..yg sekian lama sepi,lebih2 lagi semenjak 'pemergian' sahabat baik aku yg sama2 menempuh alam remaja semenjak dr menara gading..hinggalah ke alam pekerjaan.Dia lah tempat aku mangadu nasib..penasihat aku dlm smua perkara...aku benar2 terasa kehilangan beliau..kerna hampir setiap hari kami bersama,kemana saja bersama..bila dia dh tiada aku rasa sunyi sgt..kadang2 aku rasa beliau masih ada..duduk disebelah aku...kadang2 bila dirumah tetiba tangan aku ingin mendail or sms kepada beliau...tetiba aku tersentak..aku berbicara sendiri 'dia dh xder..aper yg aku buat ni'...tulah aku..masih merindu sahabat yg paling mengerti siapa aku n beliau amat memahami aku dr segala sudut..


Wednesday, April 1, 2009